Rabu, 9 Mei 2012

Ex Boyfriend Isteriku (Bahagian 5)


Selepas makan malam, isteriku terus mengajak aku tidur awal katanya letih sebab banyak kerja disekolah tadi. Semasa baring diatas katil, aku berborak2 dengan isteriku. Selepas isteriku tidur, perlahan2 aku masuk kebilik sebelah dan sambung balik movie isteriku dengan Nizam malam tadi. Selepas makan, mereka masuk kedalam bilik dan memasang Tv didalam bilik.Mereka menonton TV bersama2 diatas katil, sambil menunton Nizam memeluk isteriku dari belakang sambil tangannya meraba2 buah dada isteriku. Kemudian Nizam menarik baju kelawar yang isteriku pakai keatas tapi dilarang olih isteriku. Nizam terus menarik baju isteriku dan terus membukanya, isteriku tak memakai apa2 disebalik baju kelawarnya maka berbogellah isteriku didepan Nizam. Nizam juga terus membuka seluar dan baju T-shirtnya dan berbogel lah mereka berdua sambil menunton TV. Isteriku duduk ditepi katil dan Nizam duduk dibelakang isteriku sambil memeluk badan isteriku. Tangan Nizam masih lagi meramas dan memicit buah dada dan puting isteriku. Isteriku bangun untuk menutup lampu bilik tapi dilarang olih Nizam. Isteriku tak jadi menutup lampu dan terus menyandarkan badannya dibadan Nizam, Nizam masih terus membelai2 buah dada dan puting isteriku.


Dah puas membelai, meramas dan memicit buah dada isteriku, Nizam mencapai vibrator yang terletak disebelah kanannya. Di ‘ON’ kan vibrator tersebut kemudian diletak kan diputing isteriku selepas yang kanan dimainkan pula yang sebelah kiri. Perlahan2 aku lihat puting isteriku mula tegang dan keras, mulut isteriku dah mula keluar aahh…aaahhh dan matanya mula layu. Aku lihat jam waktu movie itu dirakam jam 1.00am. Nizam ni tak letih ke, dah 2 round dia bantai isteriku tadi tapi masih nak main lagi. Selepas puas bermain dengan puting isteriku, Nizam meletakkan vibrator disebelah bawah buah dada isteriku kemudian ditekannya vibrator tu keatas. Aku lihat buah dada isteriku berombak2 dan bergetar bila Nizam menekan vibrator tu dibuah dada isteriku. Isteriku dah mula merengek panjang aaaahhhhhhh…aaahhhhhhhh. Perlahan2 tangan kiri Nizam turun kecelah kangkang isteriku, tangan kanan masih lagi memegang vibrator dan menekan2 di kedua2 buah dada isteriku, mulutnya menjilat2 tengkuk isteriku. Jari kiri Nizam menyelak kedua bibir cipap isteriku dan terus menggentil dan memicit biji cipap isteriku, kemudian dipicitnya kuat2 dan ditariknya biji cipap isteriku keluar. Aku lihat macam mana biji cipap isteriku menjadi panjang bila ditarik olih Nizam. Badan isteriku dah mula menggeliat, bergegar dan merengek2 bila Nizam buat macam tu. Ganas betul Nizam melanyak isteriku tapi aku lihat isteriku menyukai apa yang Nizam lakukan. Aku lihat biji cipap isteriku dah merah2 kena tarik dan gentel. Nizam mencuit dilubang cipap isteriku kemudian dibawa jarinya keatas, aku lihat basah jari Nizam dengan air mazi isteriku. Pelik aku lihat, biasanya isteriku lambat basah bila dia buat kerja dengan aku walau pun aku dah puas menjilat cipapnya tapi dengan Nizam cepat betul cipapnya basah dan lencun. Nizam menjilat jarinya yang basah dengan air mazi isteriku kemudian digentel dan ditarik2 balik biji cipap isteriku.


Dah puas menarik dan menggentel biji cipap, Nizam memasukkan 2 jarinya kedalam cipap isteriku dan ditariknya cipap isteriku keatas sehingga terangkat2 punggong isteriku. Kemudian 3 jarinya masuk kedalam lubang cipap isteriku dan disorong tarik jari nya dan akhirnya 4 jari Nizam dah tenggelam didalam lubang cipap isteriku sementara ibu jarinya ditekan keatas biji cipap isteriku. Kemudian Nizam memusingkan jari2nya kekiri dan kekanan sambil 4 jarinya masih tenggelam didalam cipap isteriku. Wah bertambah besarlah lubang cipap isteriku tapi sebaliknya isteriku menikmatinya sambil merengek dan berkata..sedapnya… sedapnya. Kemudian Nizam meletakkan tapak tangannya kirinya diatas tundun cipap isteriku dimana 4 jari kirinya masih didalam lubang cipap isteriku seolah2 Nizam menggegam cipap isteriku. Kemudian diangkatnya cipap isteriku keatas sehingga punggong isteriku juga ikut terangkat. Isteriku dah mula mendesah dan merengek. Wah isteriku betul2 tak tahan dengan kenikmatan yang Nizam bagi, langsung dia tak ingatkan aku suaminya. isteriku dah macam orang gila merayu2 pada Nizam supaya sumbat cipapnya dengan batang Nizam. Bila isteriku dah merayu2 Nizam menggenggam cipap isteriku dengan tangan kirinya dan ditarik cipap isteriku keatas sehingga punggongnya terangkat dan diletak punggong isteriku diatas pangkunya dan perlahan2 batang Nizam masuk kedalam lubang buntot isteriku. isteriku mula mengenjut punggongnya, kemudian diambilnya vibrator ditangan kanan Nizam dan disumbatnya kedalam lubang cipapnya. Menjerit2 isteriku kenikmatan, sambil mengenjut batang Nizam dilubang buntotnya, tangan isteriku terus memainkan vibrator dilubang cipapnya sendiri. Mungkin isteriku tak larat untuk menarik vibrator sambil mengenjut batang Nizam, isteriku membiarkan vibrator tenggelam didalam cipapnya dan isteriku hanya concentrate dengan batang Nizam.


Nizam terus memegang vibrator dan memutarkannya didalam cipap isteriku. Nizam terus memutar2 vibrator kekiri, kanan, atas dan bawah saperti orang nak membesarkan lubang. Tak lama selepas tu isteriku pun klimak dan terus rebah dibadan Nizam. Bila isteriku dah klimak, Nizam melepaskan vibrator dan menarik isteriku rebah keatas tilam dimana badan isteriku terlentang diatas badan Nizam, vibrator masih tenggelam dilubang cipap dan batang Nizam masih lagi tersumbat dilubang buntot isteriku.


Bila isteriku dah reda dengan klimaknya, Nizam meletakkan isteriku diatas katil sambil kaki isteriku terjuntai ditepi katil. Nizam berdiri ditepi katil dicelah kangkang isteriku, mengambil vibrator dan diikat kepinggangnya kemudian Nizam terus mengenjut isteriku dimana batang keluar masuk lubang buntot dan vibrator keluar masuk lubang cipap isteriku. Nizam terus mengenjut isteriku sehingga isteriku klimak lagi diikuti olih Nizam. Nizam memancutkan air maninya didalam lubang buntot isteriku. Jam menunjukkan pukul 2.30pagi, Nizam mematikan vibrator tapi membiarkannya tersumbat didalam cipap isteriku dan Nizam terus rebah diatas badan isteriku. Isteriku terus terlelap dihimpit olih Nizam dengan kaki terkangkang terjuntai ditepi katil dan cipap tersumbat dengan vibrator. Tak lama selepas tu Nizam merebahkan badannya ditepi isteriku dan terus terlelap.


Aku lajukan movie sehingga jam 3.50pagi dimana aku lihat Nizam bangun dan terus masuk kebilik air, isteriku masih lagi lena dengan kaki terkangkang ditepi katil dan cipapnya tersumbat dengan vibrator. Keluar dari bilik air, Nizam terus duduk dicelah kangkang isteriku. Nizam memainkan vibrator dengan menarik keluar dan disumbat balik kedalam perlahan2, selepas 7 atau 8 kali, ditarik keluar terus vibrator. Nizam meletak air liur didalam cipap isteriku, kemudian dimasukkan 2 jari tangan kiri dan 2 jari tangan kanan kedalam lubang cipap isteriku. Kemudian ditariknya kekiri dan kanan maka terbuka luaslah lubang cipap isteriku dan Nizam mengintai didalam lubang cipap isteriku. Isteriku masih lagi tidur dan tak sedar apa yang Nizam lakukan pada cipapnya. Dah puas melihat dan membelek cipap isteriku, Nizam terus menjilat2 dan menyumbat lidahnya kedalam lubang cipap isteriku. Selepas 10′ Nizam menyumbat vibrator kedalam lubang cipap isteriku setelah di ‘ON’ kan dulu vibrator tersebut. Isteriku mula menggeliat bila terasa cipapnya bergegar dan selepas 10′ cipapnya bergegar mulut isteriku dah mula merengek dan mendesah.


Nizam terus mencabut vibrator dan diikat dibawah batangnya iaitu diatas telur nya kemudian Nizam menyumbat kedua2 batang tersebut, batang Nizam kedalam lubang cipap isteriku dan vibrator kedalam lubang buntot isteriku. isteriku pun dah mula menggelek2 punggongnya dan merengek kenikmatan. Nizam terus mengenjut kedua2 lubang bawah isteriku sehingga isteriku klimak dan diikuti olih Nizam, air maninya terus dipancut didalam cipap isteriku. Tak banyak aksi yang Nizam lakukan untuk round yang keempat ni mungkin dia pun dah tak larat. Nizam terus terbaring disisi isteriku sambil meraba perut isteriku.


Pukul 5.45 pagi Nizam keluar dari rumah isteriku dan sebelum keluar Nizam memberikan vibrator kepada isteriku untuk disimpan. Isteriku menolak sebab takut aku terjumpa tapi Nizam berkeras juga suruh isteriku menyimpan dan menyorokkannya. Akhirnya isteriku mengambil vibrator dan disorokkannya didalam almari pakaian isteriku sebab isteriku tahu yang aku memang tak pernah menyelongkar almari baju, biasanya aku suka isteriku yang mengambil dan mengeluarkan dari almari. Pukul 6.10pagi isteriku pun bersiap untuk kesekolah. Barulah aku tahu kenapa isteriku tidur tak sedar2 masa balik dari sekolah tadi rupa2nya semalaman Nizam dok melanyak isteriku malam tadi. Aku burn semua movie2 isteriku dengan Nizam malam tadi kedalam CD dan aku delete semua yang berada didalam harddisk. Kemudian aku off semua pc dan aku masuk bilik tidur. Sebelum tidur, aku buka almari baju dan mencari dimana isteriku sorokkan vibrator tersebut, akhirnya aku jumpa dibawah susunan tuala2 dan cadar.


Selepas kejadian malam tu, belum ada lagi kejadian Nizam datang kerumah isteriku. Selama 2 minggu setiap petang jumaat aku balik kerumah isteriku dan melihat rakaman tapi tak ada apa yang berlaku. Memang ada Nizam call isteriku sekali sekala tapi disebabkan Nizam sibuk sebab nak bertunang dan juga isteriku melarang Nizam datang lagi maka tak ada lah apa2 yang terjadi antara isteriku dan Nizam. Begitu juga vibrator yang isteriku sorokkan didalam almari, tak pernah disentuh lagi. Sehinggalah minggu yang ketiga dimana aku baru je sampai dari AS dan sedang aku lepak2 dengan isteriku sambil menikmati minuman petang, ada orang memberi salam dan pintu rumah isteriku diketuk orang.


Aku pun bangun dan membuka pintu, aku lihat Nizam dan tunangnya yang datang. Aku menjemput mereka masuk dan Nizam mengenalkan tunangnya Ros padaku dan isteriku. Aku lihat Ros ni cantik juga orangnya, putih dan mukanya manis dengan lesung pipit dipipi kirinya. Dalam hatiku berkata, Ros ni tak kalah cantiknya dengan isteriku tapi kenapa Nizam masih nak cipap isteriku, kenapa tak bantai je cipap tunangnya. Sesekali aku perhatikan tubuh tunang Nizam ni tapi aku tak pasti berapa besar buah dadanya sebab Ros ni memakai baju kurung dan bertudung. Kalau aku dapat lanyak tunang Nizam ni sedapnya..suatu hari aku mesti dapatkan cipap Ros ni. Lama2 aku lihat Ros ni semakin mesra dengan isteriku, tak lama selepas tu Ros minta izin pada isteriku untuk guna bilik air. Katanya mereka baru balik dari sekolah dan terus balik ke PB ni dan rasa rimas sebab tak mandi. Bila aku dengar Ros nak mandi, aku suruh dia gunakan bilik air didalam bilik isteriku dan aku terus masuk kebilik computer dan ‘ON’ kan PC dan juga security camera, aku select camera yang dalam bilik isteriku sahaja.


Selepas semuanya dah terpasang, aku pun keluar dari bilik tersebut dan aku lihat isteriku memberi tuala pada Ros dan kemudian Ros berlalu masuk kebilik isteriku. Aku terus duduk disebelah isteriku. Tak ada apa2 yang berlaku cuma borak2 kosong sehingga lah mereka balik pukul 9.00malam. Sebelum balik isteriku mengajak Ros datang lagi kerumah bila senang dan aku lihat isteriku dan Ros dah semakin mesra. Malam tu selepas isteriku tidur, aku bangun dan masuk kebilik sebelah. Aku play apa yang aku dapat record petang tadi.


Mula2 tak ada apa yang terjadi, kemudian aku dengar pintu bilik terbuka dan tertutup lepas tu aku dengar ‘click’ pintu bilik dikunci. Kemudian aku nampak Ros melangkak kekatil isteriku, meletak tuala diatas katil dan membuka tudung kepalanya dan diletak diatas katil. Kemudian Ros melangkak ke tingkap dan aku dengar langsir ditarik, mungkin Ros meNurunkan langsir tingkap. Selepas menutup tingkap, Ros kembali ketepi katil dan membuka baju dan kain baju kurungnya. Wah..cantiknya body Ros semuanya tegang2, maklumlah baru 22 tahun dan belum pernah kena uli lagi. Dibukanya pula bra dan juga seluar dalamnya dan apa lagi naik teganglah batangku bila melihat buah dada Ros yang masih tegang, keras dan putingnya yang masih terbenam sebab belum pernah dihisap. Putingnya dan ditepi2 putingnya berwarna pink, sahlah memang belum pernah kena pegang dan kulum. Cipapnya tembam ada bulu nipis yang dah ditrim diatas tundun tapi disekitar bibir cipapnya bersih tak ada bulu. Ditengah bibir cipapnya ada benda yang tersentil keluar mungkin biji kelentitnya besar sebab tu terkeluar.


Orang cakap kalau biji cipap tersentil panjang macam ni nafsunya kuat tak tahulah aku betul atau tidak tapi kalau aku dapat sedut biji cipap panjang macam ni mesti sedap punya. Punggongnya besar dan bulat geram aku lihat. Kemudian Ros mencapai tuala diatas katil dan masuk kebilik air, keluar bilik air Ros terus memakai pakaiannya tadi dan keluar dari bilik. Aku pun savekan movie tunang Nizam ni kedalam folder lain dan aku off balik pc. Aku masuk kebilik dan terus mengerjakan isteriku sambil membayangkan yang aku tengah tibai cipap Ros. Aku mesti cari jalan macam mana nak lanyak tunang Nizam ni sebelum Nizam melanyaknya. Lepas perkenalan isteriku dengan Ros tunang Nizam, Ros selalu datang jumpa isteriku meminta tolong isteriku untuk membuat bunya telur untuk perkahwinan mereka.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...